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Showing posts from November 19, 2012

DEFY GRAVITY WITH PLANT BASED PROTEINS ...

My Top 7 Sources of Plant-Based Protein

By Rich Roll







I say it all the time. Contrary to popular belief, it’s not only possible to optimize your health on a plant-based diet; when done right, I actually recommend it.







But where do you get your protein?






I field this question constantly. Despite deeply ingrained but misleading conventional wisdom, the truth is that you can survive without meat, eggs and dairy. Believe it or not, you can actually thrive, and never suffer a protein deficiency.


 Because no matter how active your lifestyle, a well-rounded whole food plant-based diet provides more than enough protein to satisfy the body’s needs without all the artery-clogging saturated fats that dominate the typical American diet.








I speak from experience. As a vegan endurance athlete, I place a high tax on my body. And yet my plant-based diet has fueled me for years without any negative impact on building lean muscle mass or recovery. 



In fact, at age 45 I continue to improve and am as fit, healthy,…

APEM: Producción de mango peruano en niveles “adecuados” ...

19 de Noviembre de 2012





País a la expectativa de los controles en la frontera con EE.UU






Después de la caída en la producción de mango peruano el año pasado, todo parece indicar que el nivel de producción de la campaña 2012 – 2013 es el “adecuado” para los mercados que posee el país andino.                                                                                          








Así lo hizo saber Juan Carlos Rivera, gerente de la Asociación Peruana de Productores y Exportadores deMango de Perú (APEM) en entrevista con www.portalfruticola.com, quien señaló que se obtendrá un volumen similar al de la campaña 2009 – 2010, cuando se exportaron aproximadamente 105 mil toneladas de la fruta y donde hubo precios aceptables para todos los integrantes de la cadena productiva.





Un 60% de las exportaciones del producto se destinan a Europa. Norteamérica se ubica en el segundo lugar con el 35%, mientras que el 5% restante se destina, en menor escala, a nuevos mercados como Chile, China, Japón y Nueva Z…